Klic Imobiliare utilizează fişiere de tip cookie pentru a personaliza și îmbunătăți experiența ta pe Website-ul nostru. Înainte de a continua navigarea pe Website-ul nostru te rugăm să aloci timpul necesar pentru a citi și înțelege conținutul Politicii de Cookie. Prin continuarea navigării pe Website-ul nostru confirmi acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.

Acte necesare pentru vânzare imobil:


 Acte de proprietate în original
- contract vânzare cumpărare sau contract de construire; act adițional;
- proces verbal de predare-primire a locuinței
- contract de împrumut, intretinere
- dovadă de achitare integrală (adeverință)
- în cazul moștenirilor, după caz, actele de proprietate de la punctul a) sau b) și certificatul / certificatele de moștenitor.
La încheierea contractului de vânzare cumpărare se vor prezența în original toate actele foștilor proprietari (istoricul proprietății).


 Certificat fiscal de la Direcția Taxe și Impozite Locale sau Primăria Localității unde se află apartamentul - pentru județe. În certificatul fiscal trebuie precizat obligatoriu: proprietarul sau proprietarii cu numele corect; adresa corectă a apartamentului; suprafață de teren aferentă; fără datorii.
Certificatul fiscal nu trebuie să fie mai vechi de 3 zile și trebuie să fie eliberat în luna în care se încheie contractul de vânzare cumpărare în formă autentică.
Certificatul fiscal trebuie adus la notariat cu o zi înainte de autentificarea contractului de vânzare cumpărare, pentru verificare. În cazul în care nu se aduce cu o zi înainte și există greșeli, proprietarul își asumă riscul de a nu încheia contractul de vânzare cumpărare la dată programată.
În cazul în care apartamentul nu este intabulat, intabularea se poate face și de către biroul notarial și trebuie adus certificat fiscal pentru intabulare. La dată încheierii contractului de vânzare cumpărare trebuie adus un alt certificat fiscal, valabil 3 zile, cu mențiunea "pentru vânzare ".


 Încheierea de carte funciară de la judecătorie sau de la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară - Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară - Biroul de Carte Funciară de sector.


 Extrasul de carte funciară (valabil 5 zile de la dată depunerii cererii la Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară - Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară - Biroul de Carte Funciară de sector), care se obține numai de biroul notarial. În extras trebuie să se precizeze că imobilul nu este grevat de sarcini.
Pentru obținerea extrasului de carte funciară, trebuie să se prezinte și să completeze cererea la notariat, unul dintre proprietari, cu patru zile lucrătoare înainte de încheierea contractului de vânzare cumpărare.


 Adeverință de la asociația de locatari / proprietari din care să reiasă că apartamentul nu are datorii la cotele de întreținere, vizată la primăria de sector.
În cazul în care apartamentul este situat în sectorul 5, cererea trebuie depusă la Primărie, pentru vizat, cu cel puțîn 6 (șase) zile lucrătoare înainte de semnarea contractului de vânzare cumpărare;


 Ultima chitanță de achitare a energiei electrice.


 Dosar cadastral în copie.


 Dacă este cazul, certificat pentru schimbarea adresei poștale, în cazul în care adresa poștală din titlul de proprietate nu corespunde cu adresa poștală din certificatul fiscal, încheierea și extrasul de carte funciară.


 Certificate de căsătorie vânzători și cumpărători (dacă este cazul), sau sentința civilă de divorț cu mențiunea "definitivă și irevocabilă".


 Buletinele / cărțile de identitate (trebuie să fie în perioada de valabilitate), în cazul în care este expirat se prezintă pașaport și carnet de conducere.


Toate documentele se prezintă în original.